Esincan 52 kilo ile hamile kaldım 19 kilo aldım herkes hepsini veremez diye düşündü ben ise 2 buçuk ayda hepsini verdim bebiş sayesinde daha da veririm gibime geliyor ve yiyorum da heleki çikolata tarzı şeyler daha çok tüketiyorum çünkü bende çok güzel süt yapıyor.. ama sizin aksinize ben zayıf olmayı seviyorum.. boşverin kim ne derse desin siz her halinizle güzelsiniz 🌺🌸
( Görümcemde bana bi kavga sırasında fesatlıktan kilo bile alamıyorsun demişti. Aradan zaman geçti midesinden rahatsızlandı şuan benden daha zayıf ve yemek yiyemiyor keşke insanlar karşı tarafın kalbini kırarken kendileri belki daha kötü duruma düşecekler bunu düşüne bilseler..)