Esincan Öyle demeyin yiyebilmek guzel birsey vücuduza vitamin gidiyor ve saglik probleminiz olmaz Ben dr yiyemiyorum dedigimde mankenler senin gibi olmak icin nekadar ugrasiyorlar biliyormusun dedi bende dr bey ben yemek yiyebilmek istiyorum dedim ve sabah kahvaltinda 1baston dilimi ekmek ile aksamı yapiyorum dedim inanılır gibi degil dedi dr .Hersin fikri bende size moral olur belki yazmak istedim