Bu arada bu sünent konusunda her doktor farklı şeyleri önerip yasaklıyor. Bizim doktorumuz üç gün su değmesin demişti üçüncü gün batikonlu suya oturma banyosu yaptık onda çok canı yanmış be ağlamıştı. Sargı bezinin üzerindeki bantı üçüncü gün çıkarmıştık ama sargı bezi duruyordu. O bant o kadar sıkıydı ki o çıkınca rahatlamıştı yavrum. Yani ilk üç gün biraz sıkıntılı oluyor Allah yardımcınız olsun