BirAnneBirBebekkkKk Yeniann3 bizimde ilk gun zordu ama o kadarda zorlamadi sukur bandajizi hemen eve gelince çıkardık ondan sonra 3 gun kartoj bardak koyduk cok ise yariyor tavsiye ederim krem ve surubu vardi
Paradiseeeee Yeniann3 doktordan doktora değişiyor bizim doktor her gün mutlaka yıkamalısın dedi dikişleri düşmedi için ben hergün yıkadım oglumu nerdeyse papatya suyu ve kantorane yağı 10 dakka arayla kırındaysa pipe dökmüştüm çok ile yaradılar ne agrı ne bişi hemen geçti şükür
Clkkagan Yeniann3 benim bebeğim 2. Gün hiç sünnet olmamış gibiydi ama 3. Gün yine acısı ağrısı oldu ve acı gece başladı bence fitil alın kullanın uyusun yavrucak uzun süre uyutuyor fitil ağrı keser yazık cook agliyorlar
monalissa Yeniann3 kıyamam🥺 bebeğim 5.5 aylık hiç anlamadı sünnet olduğunu, sizin ki büyük mü acaba, bir de bu sünnet işinin doktorun eline bağlı olduğunu düşünüyorum, bazı doktorların eli daha hafif oluyor bence
YigitiinAnnesii Yeniann3 4saatte bir calpol vermiştim sürekli bez değişimi yapın idrari yakmasın damlada yapsa değiştirin mutlaka bezide bol bağlayın ki değmesin fazla