Aymiri doktorumuz 2 sene once suriyeden gelenlerden dolayi bebek ve cocuklarda kizamik salgini oldugu soyledi ve o yuzden 9. Ayda bebeklere kizamik asisi vuruyorlarmis 9. Aydan beri ama su an icin oyle bir salgin söz konusu degilmis. Bizimde coklu besin alerjimiz var kizamik asisinin icinde de yumurta beyazi varmis alerji riski oldugu icin 1. Yasi bekleyebiliriz zaten 1 yasinda yapiliyor dedi.