Aymiri 1 ekimde 9. Ay aşısı varmış takvimde. Ben yatırmayı unuttum. Şimdi gitsem vururlar mi ? Bi de bazı sağlık ocakları gerek yok diyormuş kafam çok karıştı sevgili anneler ne yapsam acaba ?
Gamzeburkan Aymiri bize yapmadılar mesela asi olmadığını söylediler ama hemşirenizi arayın çok günü geçmemiş yaparlar bence.
Benbilmemanam Aymiri 9. Ayda kızamık, kızamıkçık aşısı oldu. Günu çok geçmemiş benve yaparlar heralde
Aymiri Gamzeburkan işte bunu anlamadım neden bazı yerler yapıyor bazı yerler yapmıyor bu yüzden tereddüt ediyorum
Aymiri Benbilmemanam Bi de bebeğim suan antibiyotik kullanıyor akıntı var boğazı kızarmış. İyice kararsız kaldim
Aringulay_murat Benbilmemanam bu aşıyı 12. Ayda tekrr yapacaklar deme yarın bizde vurulcaz 9 ay adımızı da ateş falan yaptimi herhngi bisey
Gamzeburkan Aymiri o aralar asi temin edemediklerini söylediler. Sağlık ocağından ayrıntılı sorun bence yapsalardı bende yaptırırdım.
Aringulay_murat Aymiri Bende merak ediyorum neden yani biri yapıyor biri yapmıyor anlamış değilim bende. Neye goree bu.
Bebegimm1 Aymiri multeciler cok fazla yaygin ve asisız oldugu icin o yuzden öne cekilmis 9.ayda bende yaptirdim tereddutte kalmistim hemsire 1 hafta sonra gel istersen fazla geciktirme süresi geçmesin demisti bende o gün yaptirmistim bacaktan 1 tane yapildi
Aringulay_murat drn5410 sağlık ocağı demedi mi size 9 ayda bu kızamık aşısı var die Suriyeliler yüzün den yapılıp dedi
Benbilmemanam Aringulay_murat ykk çok şükür yapmadı bizde ateş falan. Evet 1.yasinda tekrar gidicem aşıya
Rikaa Aymiri menenjit olmadiysa onu olabilir. 9.ay asisi 12. Ayda yapiliyor gerek yokmus 2. Kez yaptirmaya
Fasulye12 Aymiri biz de kontrole gittiğimizde ebe aşısı var dedi şaşırdım çünkü normalde kkk aşısı 1 yaş yazıordu o da öne çekildi ama 1 yaşında d yapılablr ilk doz demişti
Mrymalya Biz de 5 6 gün sonra vurdurduk yaparlar ama boğaz akıntısı varsa hemşireye bi sorun enfeksiyon kötü etkileyebilir