Bebeğimin aşıları hep 20 kusur gun sonra yapıldı. Geç kalmamışsınız yaptırsbilirsiniz. Kızamık aşısı çok önemli, bir yakınımız eksik/ bayat vs( ne oldugu kesın degıl) yüzünden şu an yatalak, engelli oldu düğününe aylar kala. Su an bilinci yerinde değil ssp hastalıgını araştırın derim. Sağlıkla buyusun bebişler🙏🏻🌺