Babybloom KARDELENISCOMING ben yapmadım ama hep aklımdaydı tamamen kendi tembelliğim. Her yaşında bir takı almak istiyorum. Ve o takıyla bir fotoğraf. Mesela 1 yaş için almayı istediğim şeyin fotoğrafını atıcam birazdan buna yakın bir şey bulursam anında alıcam.
Gunesay KARDELENISCOMING yani ben pek öyle anlamlı bir şey değilde, müzik kutusu almayı düşünüyorum. Hala da alıcam kızımın doğum günü geçti. 🙂
Esmece Zuhallkahraman Merhaba bu hesap açma işi nasıl oluyor bir bilginiz var mı sanırım 18inden küçük olduğu için minikler anne ve baba adına ortak hesap açılabiliyor değil mi
Zuhallkahraman Esmece evet kendi adınıza açabilirsiniz. Bence geleceği için en güzel hediye. Düşünsenize yıllar geçmiş ve ona biz senin için şu zamandan beri birikim yapıyoruz diyorsunuz 😍
Esmece Zuhallkahraman Evet bende bunu yapmak çok istiyorum ama eşime guvememiyorum para lazım olduğunda oradan kullanır diye korkuyorum ki yapmisligida var geri verirken bölük bölük oluncada ben istemiyorum😞
Esmece Zuhallkahraman Haklısınız en iyisi öyle yapmak ondan gizli birsey de yapmak istemiyorum ama yapacağım sanırım🙊🌺
Zuhallkahraman Esmece eşinizin haberi olsun gizli yapmayın ama kendi adınıza açın. Gerekçelerinizi söylersiniz. Herşey evlatlarımızın daha iyi bir geleceği olsun diye değil mi 🌸
Nik_mik_yok KARDELENISCOMING evet marjinal bir fikir ve çok talep var. Böyle şeyleri seviyorsanız neden olmasın 🥰