Ulku_06 lalbg Yaaaa 🥰🧿😇 İyiki doğmuş prenses o zaman 🤲 3kasım2020 de sezeryan ile 07:51 de doğdu oğlum 😍
balyanakannesi2 Ulku_06 Oğlumun da doğum günü 3 Kasım😇 o da 1 yaşına girecek. Güzel bi hediyeymiş olabilir çaldık fikrinizi müsadenizle 😂
Ulku_06 balyanakannesi2 Öyle miiiiii 😇 Maşallah ona. İyiki doğmuş kuzucuk. Çok araştırdım ben. Kalitelileri de vardı ama fiyat olarak uçuktu. Bunu buldum, yüzde 30 indirimli olarak aldım, hala indirim var ve 7 tane kalmış bu renkten. Bir bakın isterseniz. Tam yatma pozisyonuna da geliyor. 4yaşa kadar da kullanıma uygun, katlanabilir. https://www.babymall.com.tr/duux-toys-duux-luks-salincak-lacivert-kirmizi-p-18100
balyanakannesi2 Ulku_06 sizin minnoşunuz da iyi ki doğmuş musmutlu yılları olsun💕 çok teşekkür ederim çok uygunmuş fiyatı hemen alıyorum
Nik_mik_yok KARDELENISCOMING evet marjinal bir fikir ve çok talep var. Böyle şeyleri seviyorsanız neden olmasın 🥰