KARDELENISCOMING Arkadaşlar kızıma 1 yaş hediyesi anlamlı, uzun ömürlü ,cazip bir hediye bakıyorum ,fikirlerinize talibim.Buyrunuz 🙆🏻♀️🥰
Ulku_06 KARDELENISCOMING 3 Kasım da oğlumun 1yaş günü. Ben ev içi katlanır salıncak aldım. Sallanmayı çok seviyor. Aşırı mutlu oluyor ve kahkahalar atıyor. Kış geldi parka da gidemem diye aldım bakalım, kargoda gelcek 😄
Sarikuzumalp KARDELENISCOMING Ben manevi olarak kalsın diye ismine özel şarkı yaptırmıştım. O şarkıyla da video yaptım fotoğraflarıyla ☺️
Woody KARDELENISCOMING ben her yıl kolye ucu falan alayım dedim. Buyuyunce, isteyince kolyesi olsun. Çeşit çeşit taksın diyorum
saddov KARDELENISCOMING Benim arkadaşım kızı için mektup yazmıştı. banka hesabı açmışlar adına kasa yapmışlar bankada her sene 1 mektup yazıp o kasaya koyuyolar kızı 18ine geldiğinde hepsini okyacak
balyanakannesi2 Ulku_06 Oğlumun da doğum günü 3 Kasım😇 o da 1 yaşına girecek. Güzel bi hediyeymiş olabilir çaldık fikrinizi müsadenizle 😂
Sarikuzumalp KARDELENISCOMING instagram da kutukutubeste sayfasından yaptırdım. İsterseniz siz kendiniz yazıyorsunuz sözlerini komple isterseniz de saç tengi göz rengi ismi vs gibi şeyleri söylüyorsunuz onlar şarkı yapıyorlar değişiyor seçenekleri bir bakın ☺️
Keskeuyusamm Biz bu mutfaklardan oluyor ya çocuklar için onlardan alacağız odasına. Şimdi yeni yeni çıkmış maşallah her noktası düşünülmüş. Ondan alabilirsiniz
Zuhallkahraman KARDELENISCOMING bence bi hesap açın kızınız adına en güzel hediye. Belki de vardır bilmiyorum ama geleceği için uzun soluklu bir hediye olur
Esmece Zuhallkahraman Merhaba bu hesap açma işi nasıl oluyor bir bilginiz var mı sanırım 18inden küçük olduğu için minikler anne ve baba adına ortak hesap açılabiliyor değil mi
Nik_mik_yok KARDELENISCOMING Sütünüz ve bebeğin saçı ile bileklik yaptırabilirsiniz. Şimdi olmaz ama ileride takabilir. Daha da manevi bişey olsun derseniz ,yıldız satın alma var ,bı yildiza isim verip ,3d görebiliyorsunuz. Tabi yıldızın bundan haberi yok 🤣🤣
Ulku_06 lalbg Yaaaa 🥰🧿😇 İyiki doğmuş prenses o zaman 🤲 3kasım2020 de sezeryan ile 07:51 de doğdu oğlum 😍
lalbg KARDELENISCOMING küpe alabilirsiniz sanırım. Ya da bi arkadaş beste yaptırmış o da iyi fikir. Ben de arayış içerisindeyim bekleyeyim burada:)