Bnur sütten kesmenize gerek yok. 10 aylıktı küçük kızıma hamileyken büyüğü. Doğuma yakın sütten kestim o da gece sık sık emzirmeye kalkıyordum, uykuya geçerken emziriyordum ben yokken uykusu sorun olur diye kestim, sonrasında tekrar emmek istemedi isteseydi yine emzirirdim. Beslenmenize, su tüketiminize dikkat edin ikisine de yetebilmek için