Bnur merhaba sütünü asla kesmeyin emzirmeye devam edebilirsiniz ben de emzirirken hamile kaldım kazayla 7 aylık olana dek oğlum emdi sonra tadını beğenmedi kendi bıraktı.Karnınızdakine de hiçbir zararı yok vücut önce karındakini beslermiş .Korkmadan devam edebilirsiniz dmzirmeye.Bu arada hayırlı olsun olan olmuş artık 😘