Seenayyalcin ben kullanmadım ilk kızımda şuan diğer kızım 4.5 aylık ona da kullanmayacağım yürürken içe basma gibi problemler olabiliyor zararlı omuriliğe baskı yapıyor çocuğu bak basıyor diye sürekli tutup bastırmak da yanlış her şeyi kendi yapıyor zaten kızım hep yerdeydi emeklemeden 9,5 aylık yürüdü çabasıyla