Seenayyalcin lendi fikrimce kullanmayın derim 1 buçuk yas arayla 2 bebegim bar ne kadar zorlansamda kullanmadım.yurutec yürüme bozukluğu, ayakların ice doğru bakması, ev kazası gibi bir çok şeye sebep olduğunu biliyorum.birde erkek bebeklerde yumurtaliklarada zarar verebiliyor.mesela eltim ogluna kullandı cocuk sanki bacak kasları gelişmemiş gibi yürüyor. Uyarfim aslinda ama dinlemediler.sanirim daha doktorada goturmemisler normal gibi görüp kendiliginden düzelir sanıyorlar.he herkeste olacak diye birsey yok ama ya olursa düşüncesi almama engel oldu.