Seenayyalcin 3 oğlum var. 3 ünde de kullandım. ilk doktorumuza da sordum. İyi değil diyorlar ne yapayım diye. Öyle birşey yok radikal olsun ki dikkat çeksin. Amaç o. Zararı eğer sen çocuğu 1 saat oturtmazsan olmaz. Güvenle kullan dedi. Öyle de yaptım. Zaten benimkiler pek yürüteç sevdalısı değillerdi. 15 dk sonra indiler. Yürümeyi geciktiriyor deniliyor ya. Büyük oğlum 12.ayda ortanca 10.ayda yürüdü Küçüğü daha dün 9.aya girdi. Ve birkaç gündür tutunmadan 4.5 adım atıyor