Mariposa canım bende epidural oldum bebeğim gelmedi. O iğne kılllll dan ince yani seni hiç germesin hiç korkma , tamamen kendinde oluyorsun ben ilk defa ameliyathanede olacağım için çok gerilmiştim ama harika geçti doğumum . Kalp atış sesini duyucaksin dinle, baktın çok heyecan basıyor derin derin nefes al dua oku , çok stres yaparsan genele dönüyorlar çünkü , güçlü ol ! Sonrasında benim ne ağrım oldu ne sizim 🙏 birde tavsiyem sondani epiduralden sonra yani uyuştuktan sonra taktir ne olur ne olmaz germesinler seni ☺️ rica et ebeden veya hemsireden yeterince stresliyim sonramı ameliyathanede takabilirler mi dersin 😄 ben öyle demiştim ehehhe başka kafana takılan bir şey varsa sorabilirsin 🙏