Elifaaa yaa çok üzüldüm sizin adınıza kötü tecrübe olmuş. Benim ilk doğumum da sezaryen ama genel anestezi ile olmustu , sonrasında bende çok agri ve gaz sancısı cektim 15 günde ancak toparlamıştım bu sefer bunu denemeyi önerdi doktorum ama bilmiyorum ya hayırlısı o an nasıl tepki vereceğimle alakalı sanırım