Epidural yaptılar önce sadece ayaklarım uyuştu geri kalan hiç bir yerim uyuşmadı tabi ben perde var göremiyorum doktor makas gibi bir şeyle göbeğimi sıkıyordu hissediyordum baktı uyuşmucak genel anestezi aldım yani ikisini de yaşadım ilk doğumda benim belime iğne yaparken biraz acımıştı