aybukemom çok zor bi dönem 25 aylıktı bende keseli 3 hafta oldu hala aklına geliyor. İstiyor ama süt gelmiyor artık diyorum. Size önerim memenize herhangi birşey sürmeyin travma yaşıyor cocuklar, 2 yaşına kadar kendini kötü hissettiğinde üzüldüğünde tek sığındı liman memeydi, öyle düşünün kolay değil vazgeçmesi.
Ben önce 1 hafta emerken dedimki sen büyüdün artık meme hep burada olacak ama süt gelmeyecek diye sürekli söyledim. Sonra gündüz hiç vermedim emerken uyuyordu tabi kolay olmadı çok ağladı cünkü başka türlü ıyumayı bilmiyordu en büyük keyfi memede uyumaktı.
1 hafta gündüz vermedim gece verdim 2 kere
ertesi hafta gece 1 kere verdim. Tabi hep istedi ama hep aynı şeyi dedim sen büyüdün meme burada, sevebilirsin öpebilirsin koklayabilirsin ama memede süt olmayacak dedim ve sevgimi iliklerine kadar hissettirmeye çalıştım hiç bağırmadım kızmadım kendimi tuttum sabrettim. Telefonu elime almadım hep onla ilgilendim.
- Hafta gecede vermedim bu serüvende böyle güzel bir şekilde travmasız kapanmış oldu.
- Haftadayız dediğim gibi hala soruyor anne süt diyor kızım süt yok diyorum var var bakim diyor. Bende ısrarla süt gelmiyor diyorum. Ama kabullendi alıştı artık elhamdulıllah.
Yani demem o ki birden kesmekte iyi değil, hele bir şey sürmek hiç iyi değil. Siz daha anne olarak daha iyisini bilirsiniz tabi ama biraz dişinizi sıkmanız gerekiyor, travma yaşamasın yavrularımız sevgiler❤️