Her çocuğun serüveni farklıdır ama ben kademeli olarak bıraktırdım hamileydim hem biraz daha uykusu düzene girsin hemde hamile olduğum için 20 aylıkken tamamen kestik önce gündüzleri vermeyi bıraktım çok istedi kendisi açıp emmek istedi süt artık bitmiş diye diye gündüzü oyunla parkla atlattık gündüz alışınca gece uykusuna yatarken vermeyi bıraktım 1 hafta da öyle gitti sonra onu da kestik zor oldu gece maması vs yedirerek yatırdım ona da alışınca gece uyanmalarda su vermeye başladım ilk başlar istemedi çok fazla protesto etti ama kucağımda sakinleştirerek geri yatağına koyup uyuttum böyle bir hafta geçti tamamen bıraktık şimdi ikinci kızım doğdu acaba emmek ister mi diye tereddütüm olmuştu hiç yanaşmıyor bebek süt içsin diyor kendiside bardakta içiyor sütünü benim sütüm bu diyor 🥰 umarım fikir olur