@aybukemom oğlum tam 2 yaşını doldurduğu gece kestim. Viks ile. Tabi öncesinde annecim artık memede süt kalmadı sütü memeden değil bardaktan içeceğiz diye bardakla gösterdim. Sonra, geceleri meme emip uyuyordu, viks sürdüm kokusunu alınca emmedi bile. İçin için ağladı yavrum, başını oksaya oksaya uyuttum. Bu konuda tavrımız net olmalı ama nazik olmalıyız. Travmaya sebebiyet vermeden hallolmalı. 3gece uyurken emzir dediler, göğüs sızısını alması için. Bej 1 gece verdim. Böylelikle süreci bitirmiş olduk. Ki benim oğlum 2sene boyunca neredeyse meme ile yaşadı cok düşkündü. Kolaylıklar dilerim