2maviboncuk dün gida alisverisine çıktık 3 torba sey aldik icinde yag salca kiyma et yok. İki parça tavuk göğsüne 31₺ odedik hepsi tuttu 475₺ dedim ki artik zıkkım yiycez galiba🙄birde degerli cumhurbaskanimiz haberlere cikmis tarım krediden iki araba dolusu seye 1000₺ odedim diye hava atiyor. Gecim imkansiz artik denetleme falan hikaye valla ortalik dehset pahali gecen ay aldigim sivi deterjana 6₺ zam gelmis hersey cok pahalı. Esime dedim ki keske sag sol herhangi parti gutmeksizin halk ayaklanip sokaga dokulse belki ise yarar başka türlüsü mümkün değil 😔