HeyMoms bende geçen hafta gezdim fiaytalrı gördüm şok oldum 2 çocuğum hangisine ne alayım şaştım kazaklar 80 90 pantolonlar 80 90 ağzım açık kaldı hiç bişey almadan çıktım ki eşim memur yani asgari ücretle çalışanlar nasıl geçiniyor arkadaşlar valla çok üzülüyorum memleketin haline ya