Sin21 Ogullarinaasikanne of evet ya market işleri gittikçe sıkıntıya giriyor geçen ayın fiyatıyla aldığın ürün sayısı bu ayla kıyaslayınca insan durup düşünüyo bu yükseliş ne zaman son bulacak
Elfydr 2maviboncuk bizde eşimle hep aynı şeyi konuşuyoruz ve merakla sonumuzu bekliyoruz. Bu ülkede birçok kişi asgari ücretle çalışıyor. Ev kiraları asgari ücretin üzerinde bu hayatları seslerini çıkarmadan nasil yaşıyorlar gerçekten çok merak ediyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Duyulurum aybukemom öyle ya indirimsiz el sürülmüyor. İşte sezon sonunda da genelde benim ona ayıracak bütçem olmuyor yoksa almak hep aklımda 🙍🏻♀️
TheBossMom Ben lcw ye verdiğim paraya üzülüyorum hem pahalı hem her ürün güzel değil pahalı denilen markalarla baş başa hiç farkı yok bu sezon e bebekte aynı yeni sezon tulumlar 90 takımlar 150 170 bebeğim de daha 3 aylık alsam kış sonuna kadar büyüyecek
Sin21 TheBossMom bebekken verilen para daha üzücü oluyo gerçekten çok hızlı büyüyor 😔Allah yardımcımız olsun ne diyim ya herşey zor artık
Nisabebek HeyMoms ürünleride güzel olsa asla o fiyatı haketmiyor valla herşey çok pahalı bu durum nereye kadar gidecek bilmiyorum marketler çok pahalı askeri ücretle çalışan nasıl geçinmeye çalışıyo aklım almıyo bide demezler mi ”yoo gayet uygun”🙄
sedaykn HeyMoms DeFacto ve LCW bu sezon gereksiz pahalı. Biraz daha verip Zara’dan alırım daha iyi yani 🤷🏼♀️
2maviboncuk Elfydr Aynen öyle canım Allah sonumuzu hayır etsin bizde geçti artık ama evlatlarımızın geleceği pek parlak gözükmüyor ona üzülüyorum sadece
BARTUMOM Defacto alt üst takımlar hepsi buradada az önce indirme girmiş 89 tlden 59 tlye düşmüş ihtiyacı olan baksın
Bebek2020_ HeyMoms biz de salı günü uyku tulumu için gitmiştik. Kızımın yaramazlığından odaklanamayıp birşey alamadan çıkmıştım ama 1-2 ürüne göz attım ellerim gözlerim yandı 🥴🙄