Ahaha12 merhaba ben de emzirme ile çok fazla sıkkntı yaşadım, öncelikle emzık ve bıberon kullanmamanız gereklı meme reddi yapar.şuan bebegınız çok küçük doğru bir uzman ıle görüşürsrniz emzirme sorununu çözebılırsınız.ben ılk 6 ay gunde 8 kez sagarak verdım ılk aylar meme +mama gidiyorduk, daha sonra memeyı tamamen bırakmısdı bebegım…çok üzülüyordum hep emzırmeye ugrasdım artık pes dedıgım yerde anne bebek dostu bır dr ile yollarımız kesişti mamayı bırakdık 6. Ayda …sütüm arttı ve emzırıyorum,, medipol çamlıca Doç Murat cömert.. ama bebegım buyudugu ıcın çok zor oldu, demem o ki vakit kaybetmeden yardım alın bebegınız cok kucuk çok daha kolay emzırmeye döner.. belırttıgınız gibi sütler , çaylar , bulgur pilavı vs vs ben de hıc işe yaramadı..