Ahaha12 ezgiyc18 sağol canim sivi tüketiyorum bol bol ama işte uykuya gelince bide 4 taşında kizim var uyutmuyor gündüzleri ama doğru ben aşırı üzülüp stres yapıyorum nie yok diye bundan sonra olucak artacak diyorum
Ahaha12 Ipegim pes etmek yok zaten canım sonuna kadar devam eds yöntemine başladık insallah çoğalacak inanıyorum buna
Ahaha12 Ezoom canım humana ekstra bi çay daha adini unuttum malt bestlak damla bunlar bende işe yaramadı hemen bakıyorum emzirme danışmanına simdi
Ezoom Ahaha12 bu arada emzirme danılmanım döne eroğluymuş, şimdi sizi arıyordum forumda. Yanlış yazmılım. Güliz onat da takip ediyorum, iaimler karışmış bende🙈
Ezoom Ahaha12 bir de stres yapma. Biliyorum insanın elinde değil ama kafanı başka şeylerle meşgul et, dışarıya kulağını tıka. Çok etkiliyor stres, çevredeki söylemler. Ben lohusaydım herkes bir şey söylüyordu. Kulağımı kapattım bir süre sonra.
Ezoom Ahaha12 uzman bebek hemşiresi yazıo sayfasında. https://instagram.com/uzman_bebekhemsiresi?utm_medium=copy_link
Ahaha12 Ezoom ya cevremde sagolsunlar herkes üzülme etme diyo ama benim beynimde ki sesler durmuyo bi türlü kendimi yetersiz hissediyorum sutum böyle olduğu icin
Banu- EsmahanAsyaMom yaklasık 3 aya kadar 3 saatte bir mama veriyordum 3. Ay gibi mamayı yememeye başladı sütüm de azdı ama olsa da olmasa da daha çok emzirmeye çalıştım mecburen. Yemediği mamayı zorlamadım. Birde farklı olarak multimalt içecek var ekstra olarak onu tükettim mamayı gece yatarken 120 cc hala veriyorum. Kilo alımı yerindeydi ben de şaşırdım meğer anne sütü çoğalmış emzirdikçe. Erken yattım bol uyudum.
Banu- EsmahanAsyaMom benim de hala sağımda süt çıkmıyor alışık değilim düzenli sağmadığımız için ona takılmayın
mandalina_kokulum Ahaha12 Rezene çayı içtim bol bol yeşillik yedim. Kendini stresten uzak tut sen iyi ol ki yavrun da iyi olsun sütten stresin geçer kuzucuğa annesi bizde kaldık hastanede sekiz gün oradan biliyorum
Ahaha12 mandalina_kokulum benim sorunum stres galiba hem bebegim kuvezde kaldi onu taktım kafama sütü o etkiledi sonra baktım az geliyo bu sefer kendimi yetersiz hissediyorum bebeğime yetemiyorum diye üstüne eşim iş için gitti şehir dışına ona üzüldüm
Paradiseeeee Ahaha12 benimde ilk sütüm yoktu 5 gğn sorma geldi gelende az geldi sonra sonra çoğaldı 1.5 aylıkken mamayı kestim anne sütü tek arttıran kayıtsız şartsız su su su hergün 3 lt su iç mutlaka
Ezoom Ahaha12 maalesef insan öyle düşünüyor, ben n de senin gibiydim. Çok stresli bir zamandı benim için ama kendine inan. Geçiyor hepsi. Emzirdikçe artacak sütün. Zamana ihtiyacın var, o kadar. Bir de beslenmeye dikkat. Dediğim incir kürünü mutlaka yap.