Kbr1- yaa en sonunu okuduğumda o kadar mutlu oldum ki en basinda çok üzülmüştüm aklıma ilk çocuğunda söylenenler geldi direk benimde kizimdayken hidrosefoli olabilir dendi çok şükür oda şuan 4 yasinda hiç biseyi insanı boş yere korkutuyor lar doğru söylüyorsun canım ben mama karşıtı değilim sutum olsun yeterki yetmezse yine veririm ama işte anne sütüde alsın istiyorum ama sürekli bunu düşündüğüm için kafaya taktığım için olmuyo belkide dediğin gibi kafamı boşaltmak lazım