Yar68 Benim ilk bebeğim 1 aylıkken yaptırdık, şuan6 aylık. O kadar rahat ki anlatamam hiç canı yanmadı anlamıyor bilmiyor iyiki yaptırmışım diyorum bir daha oğlum olursa yine öyle yaparım. Hemde evde yaptırdık çok iyi bir sünnet doktoru getirdik. Doktorlar, çocuk psikiyatristleri hep böyle öneriyor, eğer 6 aya kadar yaparsanız iyileşmesi çabuk olur ve anlamaz ondan sonra 6 yaşına kadar yapmayın çünkü istesenizde anlatamazsınız oda korkar o psikolojiden çıkamaz diyorlardı. Eltimde benle aynı gün yaptırdı ama oğlu 2 buçuk yaşındaydı 2 hafta boyunca annesini bezini açacakken hep itmiş ağlamış korkmuş çok etkilenmişti yani. Siz siz olun şimd yaptın faydasını görecek ve iyikiyatırmışm diyeceksiniz.. :)