Saziyersin
Saziyersin ilk günümüz gerçekten çok zordu ilaç saatleri asla aksatmayın biz 2 saatte bir dönüşümlü iki şurup kullandık ilk gün ilaç saati yaklaşınca ağrısı artıyordu geçirmemeye gayret edin size de vereceklerdir muhtemelen. Ertesi gün şurupları kestik ağrı kesiciye ihtiyaç duyulmadı huysuzluğu da baya geçmişti. İlk gün için psikolojinizin çok sağlam olması gerekli çünkü idrarını her yaptığında yeni kesiliyomuş gibi ağlıyo insan dayanamıyo 😞 öneri olarak da o dönemde kullanmak için bi beden büyük bez alın çünkü bardak koyuluyo öyle olunca da bez kapanmıyo zıbın ve kıyafetleri de aynı şekilde. Doktor yüz üstü bile yatırabilirsin sakıncası yok demişti ama ben içgüdüsel cesaret edemedim 3.gün yatırdım o zamana da iyice toparlanmıştık. Banyo yapmasını pek önermedi sadece duş aldır mecbur kalırsan dedi onun dışında bi sıkıntımız olmadı inşallah siz de sorunsuz atlatırsınız