Teemo07 Yar68 ilk gün çişini yaparken çok ağladı ilk 3 çişi. Zaten o gün full ağrı kesiciler geçiyor. Sonrasında rahattı. Birde biz klempli yaptırdık. Çıkarıldıgında cok agladı o kadar. 2 hafta içinde tamamen iyileşiyor zaten.
Yar68 Mommqueen maşallah kilosu çok güzel ben hamileyken virüs geçirdim o yüzden benim biraz bebeğim zayıf dogdu
Mommqueen Yar68 çok gecmiş olsun benimde gebelik şekerm oldgu için biraz tombikti oğlum hatta daha fazla kg almaması için 39 haftalık doğum yaptım zaten sezaryan oldgu için
Edaa Yar68 Özel klinikte çocuk cerrahisine yaptırdık biz doktorumuz çok iyiydi.Sadece lokal anesteziyi vururken ağladı sonrasını hissetmedi
durucinar Yar68 Dogdugu günden sünnet olduğu güne kadar inan hergun suratıma istedi 😂😂 ne çarşaf kalıyordu ne üst baş
kahvekokusuu Yar68 bence erkenden yaptırılmalı ben yaptiramadim malesef ama kolik olmasaydi kesin yaptirirdim
Yar68 kahvekokusuu saglık durumu normal iken bencede bekletilmemeli ama ortada Bi sağlık sorunu varsa tedaviden sonra sünnet yaptırılabilir