Yar68 zeyzey77 götürdük dogdugundan beri haftada bir kontrole gidiyoruz sarılık vardı 35 günlükken hastaneye yattık enfeksiyondan şimdide sarıldıktan kaynaklı kan değerlerimiz düşmüş vitamin kullanıyoruz 1 ay sonra kontrolümüz var 👼 ayriyeten Aksarayda yaşıyorum
Mommqueen Yar68 evet hiç zorlanmadık sadece ilk çişini yaptgıbda bi yarım saat ağladı başkada hiç bilmedi asla göbeği düşmeden pipisi iyileşmişti iykde yaptrmışız hareketlenmeden 🥰
fatmaaozen Yar68 bebeğim şu an 1 aylık. 15 günlükken yaptırdık çok da memnun kaldık iyi ki yaptırmışız. Hemen iyileşti ☺️ Geç yaptıran herkes çok pişman oluyor erkenden yaptırsaydık diye kesinlikle yaptırın ☺️
fatmaaozen Yar68 Evet. Önce muayene olunması gerekiyor zaten. Doktor ona göre uygunluk veriyor. Doktorumuz Cem Kara idi. İsterseniz ınstagramdan takip edebilirsiniz. Bayağı bilgilendirme yapıyor yenidoğan sünneti hakkında.
pogcayanakannesi Yar68 benim oglumda 10 aylik ya bizde dusunuyoruz bu aralar bakalim. Ama hep kucukken daha iyi diyorlar. Ayaklaninca falan zormus. Heleki hareketliyse falan. Bence yaptirin. Keske bizde kucukken yaptrsaydik
Yar68 pogcayanakannesi inşallah sizde kısa sürede yaptırırsınız bezlş iken kolay diyorlar inşallah bende en kısa zamanda yaptırabiliriz
Zsysrk Yar68 haberi bile olmuyor Büyüyünce sıkıntı olur bence yaptırın çokta rahat edersiniz pişman olmazsınız😊
fatmaaozen Yar68 Rica ederim. Cumartesi olduk pazartesiye iyileştik. Doğru düzgün ağlamadı bile. Sadece herkesin dediği gibi ilk çişi yaparken bi ağlama oluyor. Sonrası çok kolay ☺️
Yar68 Mommqueen maşallah kilosu çok güzel ben hamileyken virüs geçirdim o yüzden benim biraz bebeğim zayıf dogdu
Ndoruk Yar68 ben 28 aylıkken yaptırdım. Şu an 10 gün oldu. İyileşme devam ediyor. Genel anestezi ile yapıldı o yüzden korktuk. Daha erken olunca genel yapılmıyormuş. Hareketlenmeden yapmak daha mantıklı. Şimdiki aklım olsa öyle yapardım.