4 aylıkken yaptırdık keşke daha erken yaptırsaymışım diyorum. sağa sola hareketlenmeleri başlamıştı ondan dolayı zorluk yaşadık biraz. Klamp yöntemiyle dikişsiz yapıldı ilk gün her idrarını yaptığında ağladı ertesi güne baya rahatlamıştı bi haftada da tamamen toparlandı. Doktorun önerilerine verdiği ilaçlara uyarsanız sıkıntısız atlatırsınız Allah’ın izniyle inşallah