zeyzey77 benim bebeğim 4 buçuk aylık. Geçen gün sünnet için doktorla görüşmeye gittik. 6 aydan önce önermiyorum dedi. 6-9 ay arası öneriyor. Aşıları tamamlanmalıymış, karaciğeri gelişimini tamamlamalıymış ki verilen ilaçları kaldırsın. Biz de ona güvenip vazgeçtik.Ben daha da erken istiyordum aslında aklı çok fazla ermiyorken hem daha kolay iyileşir diye. Doktorun dediğini hiç duymamıştım şaşırdım. Günümüzde artık erken yaptırıyorlar. Sizin doktorunuz da 6 aydan önce önermiş . Ne kadar ilginç doktorlar farklı şekillerde düşünüyorlar. Bunun net belli bir zamanı yok mudur