Bende 15 gün önce yaptırdım oğluma. Bende çok korktum nolacak diye ama inanın geçti gitti bile hemen iyi oluyorlar biraz ağlıyorlar tabi ama kolay mı kesik sonuçta 🙂 agrı kesici ile rahatlıyorlar. Biz klamplı yaptırdık. İyi ki de yaptırdım hiç birsey bilmeyecek ve iyi oldu BiLe. Bebeğim 5,5 aylık :)