mama Deletedmom381 merhaba, 2,5-3 aylıkken dışarıda rahatça uyuyor muydu bebeğiniz? Dışarıya çıkmayı aşırı özledim fakat bebeğim dışarıda yarım saat uyuyup uyanıyor ve eve girene kadar ağlıyor. Bu durumun ne zaman düzeleceğini merak ediyorum😊
Deletedmom381 mama evet o aylarda da dışarda uyuyordu, uyanınca benimki meme istiyor hal öyleyken emzik veriyordum eve gidene kadar, bir de evdeyken emzik asla tutmayan kızım, dışarda arabasındayken alıyor ve hatta emzik ile uykuya dalıyor ☺️ Çok acayipler
Burcu35 Kucukadam19 Ya gerçekten mi yalnız olmadığımı bilmek güzel ☹️ Geceleri kesintisiz uyuyan bebek şimdi başında emzik nöbeti yaptırıyor. Evde kucakta gezdirsek bile ağlıyor hele memeyle bi kavgası var ☹️ Önce emzik veriyorm sonra mememi başka türlü asla almıyor ☹️
Findikkurdu Kaya2517 ay nolur banada yardim edin cildirmak uzereyim boyle olursa mahfolurum ben resmen 1 saat kesintisiz agladi komsular geldi ne oluyor diye ya
Burcu35 Findikkurdu O kriz anlarnda çözümü televizyon açıp sesi yükselterek buldum kötü birşey ama susturuyor en azından ☹️
Kaya2517 Babe doktor bize de onu tavsiye etti havalar ısındı dışarıya çıkarabilirsiniz baya sakin oluyor dışarıda
Findikkurdu Burcu35 gecenin bu saati yapamam ki altta üstte yanda insan var ve sahura kalkacak insanlar allahim resmwn son noktadayim sabiirrrr
Burcu35 Findikkurdu Ya sabır elbet geçicek bu günler ☹️ Aynaya göster o zaman canım oda sakinleştiriyor sonra yavaş yavaş kucağıma yatırıp emzik veriyorm ben kriz geçiyor☹️
Sezenkumsal92 Kaya2517 ayniiiiii ya bu ay bni mahveddi peki sizde cisli bezi nasil sutum var emiyorda kuru kalkio 1 kere isemis oluyor 3 gn oncesine dolu dolu aliyordum sabahlari gun icerisinde de az yapiyor
ozgecicekoglu Thege valla her bebek aynı değil ama bizimki 6. Ay atağından sonra gece her saat başı uyanmaya başladı daha zorluydu bizim 6. Ay atağımız 🥴😬