Ayazz54 Geçmiş olsun canım öncelikle bi sakin ol benim bebeğim de öyle 2 3 kez düştü ilk düştüğünde 6 aylıktı yataktan düştü daha yüksek yerdi hemen korkuyla acile gittim şükür ki bjsey yoktu bebeğini takip et kusma gözlerde kayma gibi şeyler görürsen hemen git sakin ol şimdi dua et bişey olmaz inşallah eminim her bebek kaç kez düşmüştür öyle bende ilk düştüğünde çok ağlamıştım korkma bişey olmaz inşallah