Ayazz54 geçmiş olsun, sakin olmaya çalışın. Bize doktorumuz her düşme çarpma olayında MR tomografi çekmiyoruz takipliyoruz demişti zararlı olduğu için. Takipten kastı da uyurken mesela her zamanki gibi uyuyor mu siz dokunduğunuzda, seslendiğimiz tepki veriyor mu bu gibi şeyler. Kusma, gözlerde kayma, baygınlık gibi durumlar olursa hiç beklemeden hastaneye götürülmesi gerekiyor. Zaten artık dikkat edersiniz ama anlık oluyor herşey yanında olamayacağınız durumlarda ya yere bırakın ya yatağına hareketlenmeye başladıkları için çok tehlikeli dönemlere giriş yapmış bulunmaktasınız ☺️