Ayazz54 öncelikle sakin ol canım 🙏🏻 Benimde oğlum 7,5 aylık bu zamana kadar 4 sefer düşürdük 😬😬 iki kere koltuktan bikere yataktan bikerede awm dr ki bebek bakım odasında alt açma yerinden 😬 bunların hepside saniyelik yani anlamıyorsun bile nasıl olur diyorsun kendi kendine çok şükür hiç birinde birşey olmadı elimizden geldiğince dikkat ediyoruz ama olacağı varsa oluyor işte eğer ilk 1 saat kusma gözde kayma ateşlenme gibi vs şeyler olmadıysa korkma. Canım bişeycik olmaz hepimiz bebeğimizi düşürüyoruz ne kadar dikkat esekte oluyor işte 🤷🏼♀️