Aselduru88 valla o kadar yoğunum ki ev işi, kovayla ilgilen sosyal hayat, bebekle ilgilen derslere yoğunlaş vaktim kalmıyor çoğu zaman ama şükür diyorum bi çay kahve tatlı kendime getiriyor şimdi doktordan onay aldım spora başlayacağım 3 ay sonra daha enerjik olurum 😀