Aselduru88 bende öyleydim artık bi rutine bağladım. Sabah kalkarım önce oğlumla biraz yatak keyfi . Sonra kahvaltı sonra biraz oğlumla oynarız uyuturum uyandıktan sonra heryeri süpürürüm . Sonra öğlen yemegi aksam yemek Hzırlıgı . Yine oynar uyuturum . Kısacası aksama kadar at gibi koşturuyorum ama böyle daha mutluyum ev pis dağınık olunca bunalıyorum