Aselduru88 valla bu bi dönem bence bu düşünce canim arada geliyor bende yetisemiyorum esim herseye yardim ediyor temizlikse temizlik bebegimize bakmaksa bebege bakmak ama sut sağıyorum yemek yapiyorum hic popomu yere koymuyorum bazen cok yorulmus hissediyorum kendimi hic kendime vakit ayiramiyorum oglum uyurken kostura kostura bi kahve yapmissam onu iciyorum o kadar kendime ayirdigim vakit suan bu gececek diyorum esimde sabir et bu zamanlarda gececek diyor kendime hic vakit ayiramiyorum sanki gece onikide basimi yastığa koyunca islerim bitiyor ağlıyorum ara ara esime bunaldim tukenmis hissediyorum diyorum agliyorum rahatliyorum geciyor😄yine ayni seylere devam rahatlayinca enerji buluyorum ama bazen enerjim tükeniyor bosaltim yapmak lazim