nihal99 Goktugsabanmerve gaz damlası kullanıyorum elimden geldiğince çıkartıyoruz ama anlamıyorum zormuş bakmak
nihal99 geceuyumayanne1 bende ne uyku ne bişey öyle sussun diye evin içinde geziyoruz yine susmuyor bize de böyle denk gelmiş
geceuyumayanne1 nihal99 2 ay 26 günlük ama dediğiniz gibi uyumuyor sürekli kucağımda yerine yatirinca ağlıyor uyku yok sürekli kucak istiyor kafayı yemek üzereyim
geceuyumayanne1 nihal99 2 ay 26 günlük ama dediğiniz gibi uyumuyor sürekli kucağımda yerine yatirinca ağlıyor uyku yok sürekli kucak istiyor kafayı yemek üzereyim
Dnym geceuyumayanne1 biDe aynıyız emdi karnındoydu memede uyuya kaldı yerine yatırdıktan sonra 2 dk sonra ağlamaya başladı kucakta kollar iptal artık gaz oldığu için mi acaba
Dnym gzdcgn bizde 20 günlüğüz emerken memeden çıkıp aniden aşırı derece ağlıyor meme reddi gibi sanki saç kurutma mak. Açınca susuyor akşam ve geceleri oluyor gündüz yok neden acaba kolik böyle bir şey mi yoksa yoksa meme reddi vs mi
Neslihan-28 Dnym günlük çişli bez sayısını takip edin.Eğer dolu dolu 4-5 kere çişlş bez alıyorsanız doyuyor demektir.
gzdcgn Dnym yok meme reddi olduğunu sanmıyorum benim oğlumda emerken bikerette kendini memeden atıyor kendini kasarak ağlamaya başlıyo artık ne beyaz gürültü ne saç kurutma fayda etmiyor gazdan
Boncukk64 Dnym vücudunda döküntü falan varsa sürekli sık sık kaka yapıyorsa alerji olabilir benim bebeğimde öyleydi alerji çıktı alerjik ürünleri yemeyi kestim düzeldi cok şükür
E-sez85 Kzlarm37 benim kızımda 5 ay 13 günlük aynısı ilgilenince sorun yok yanından ayrıl hemen yaygarayı basıyor,bide geceleri sık uyanma başladı ağlayıp bağırıyor uykuya geç dalıyor 🤦♀️
Neslihan-28 birminikoykucuk Kizimvebn emzirdikten sonra yatağına koyunca ağlıyorsa doymuyor olabilir mama vermenizi tavsiye ederim 😊
Uraz123 geceuyumayanne1 gazı olabilir kimyon çayı denemeni tavsiye ederim.bide atak haftaları oluyo belki ondan da olabilir benim bebeğimde aynıydı çünkü
C-Efe birminikoykucuk benim bebegimde 50 günlük hic yapmadı sey memeden ayrılıyor geri istiyor aranıyor tutuyor bırakıyor bende anlamiş degilm