nihal99 benim bebeğimde 40 günlük bende çözemiyorum ama şöyle bir yöntem buldum kendimce. Eğer altı temizse, toksa veya emerken ağlayıp kendini kasıyorsa büyük tuvaletinife yeni yaptysa diyorum ya bağırsak gazı ya mide gazı var mide gazını çıkardım emmeye devam ediyorsa problem çözüldü ama hala memeyi reddeyorsa bağırsak gazı vardır yada uykusu.yani bütün eksikleri tamamlamaya çalışıyorum puzzle gibi:)