Ikra-5561 Kzlarm37 benimkide 54 günlük aynı çıldırıyorum.diyorum ya böyle bebek mi olur.sinirime yenilip fırlatacam birgün korkuyorum kendimden
Blks_bb Ikra-5561 benim ki de öyleydi geçiyor canım merak etme sürekli emmek istiyordu surekliii şimdi 3 ay 8 gunluguz eskisi kadar memeci değiliz şükür 😀
Ikra-5561 birminikoykucuk mide gazından dolayı.benimkide aynı omzuma kaldırıp sırtını ovıyorım gazı çıkıyorsa ne ala sonra devam ediyor emmeye.çıkmıyorsa kusuyor
gzdcgn Dnym yok meme reddi olduğunu sanmıyorum benim oğlumda emerken bikerette kendini memeden atıyor kendini kasarak ağlamaya başlıyo artık ne beyaz gürültü ne saç kurutma fayda etmiyor gazdan
Kizimvebn Yaktas Sut alerjisi ve reflü olduğu için 2 haftada bir doktora gidiyoruz kilo kaybı olduğunu hiç söylemedi 2 hafta da 250 300 gram falan alıyor 2700 doğdu şuan 5 kilo 100 gram
Nureylul HappyKids 😂😂 artık bebeğim ağlamadığında acaba bir sorun mu var yaklaşık 10 dk ağlamıyor die espirilerimiz çok en büyük hobisi ağlamak sanırım kızımın 😂😂
MinnakAras birminikoykucuk Sakın mama vermeyin gazından dolayı öyledir benim bebeğimde 26 günlük aynı yorulunca bi şekilde uyur
twinshomedesing MinnakAras ya şu sakın sakın mama vermeyin zihniyetini anlamıyorum nerenin sakını yani ikiz bebeklerim var 6 aylık oldular yeni bu zamana kadar mama+meme şeklinde gittik çünkü doymuyorlar ağlıyorlar. Tek meme birisine yetmiyor. Benim gibi ikiz olmasada tek olup sütü az olan hiç olmayan birsürü insan var kimse keyfi mama vermiyor olmadıgı için veriyor anne sütü olsa zaten kimse mamaya tenezzül etmez
Boncukk64 Dnym vücudunda döküntü falan varsa sürekli sık sık kaka yapıyorsa alerji olabilir benim bebeğimde öyleydi alerji çıktı alerjik ürünleri yemeyi kestim düzeldi cok şükür
Dnym geceuyumayanne1 biDe aynıyız emdi karnındoydu memede uyuya kaldı yerine yatırdıktan sonra 2 dk sonra ağlamaya başladı kucakta kollar iptal artık gaz oldığu için mi acaba
Sevilnzl Çok gazlı bebek anneleri, eğer bebeğiniz mama içiyorsa hipp combiotic öneririm. İçinde probiyotik olduğu için gaz atımına yardımcı oluyor. Benim oğlumda da çok fazla gaz problemi vardı, bu mamaya geçince pıt pıt kendi çıkarmaya başladı.
Kimkibu Sevilnzl kolik annesi olarak söylüyorum hipp kullanıyoruz ve koliktik🙈 kullanmadıgımıx gaz damlası kalmadı herkeste aynı olmuyor malesef
Boncukk64 Dnym hayır belirtler vardı. Emdikten sonra kusma mukuslu kaka ıkınarak sıkınarak ağlama ama hiç susmadan sürekli gaz sancısı tüm belirtiler vardı bizde neye olduğunu bilmek için test yaptırdık.
Kimkibu HappyKids bebeğim 3.5 aylık bircok doktorun videolarını izledim bebeğimi takip ettiö her sorununda farklı şekilde agladıgını farkettim ona göre davranıyorum mesela mee meee die aglıyorsa acıkmış gıyy die aglıyorsa kucak istiyor ııggg diye aglıyorsa gazı var karnı agrıyor vs vs bu şekilde daha kolay oluyor susturmasu🙈😂