acimavi aynı şeyleri yaşadığım için dün gittim aldım e bebekten. 1,5 tog yeterli. Oda sıcaklığı 22 derecenin üzerindeyse içine sadece atlet giydiricem, altında olduğu zaman ince pijama giydiricem çünkü kızım da babası gibi sıcaktan nefret ediyo kundak bile yaptırmadı. Kızım 11 aylık ama boyu uzun 1,5 yaş için olanı aldım. Bu kışı çıkarır. Patiksiz uzun kollu aldım. Astronot diye geçiyo galiba. 90 lira e bebekte.