Sevgili anneler, uyku tulumu bebeğin her yerini kapladığı için, yani sırt üstü yatarken sırtını da kapladığı için çok terleteceğini düşündüğümden hep uzak durmuştum. Ancak afacan kızım gece üstünü örttüğüm gibi kıpırdanıp mızmızlanıyor ve 5 dk içinde üstünü geri açıyor. Tüm gece onun üşüyüp üşümediğini düşünmek ve üstünü açınca vicdan azabıyla yatmak istemiyorum artık. Kullanan anneler hangi tarz uyku tulumunu tavsiye edersiniz? Komple astronot tarz olanları mı, kolsuz ama bayağı geniş eni olan ve rahat görünen, bacaklı olan tarzları mı, yoksa omuzlardan giyilen kolsuz, alt tarafı yuvarlak şekilde komple kapalı olan tarzları mı? (Açıkçası astronot tarzda ayakları açık kalacağı için çok içime sinmiyor)