acimavi Buse62 malesef yakınlarımızda mağazası yok :( en azından o modellerin kullanışlı olduğunu bilip buradaki bebek mağazalarında ona göre bir model bakayım, çok teşekkür ederim :)
lalbg acimavi mağazada var eğer gidebilirseniz. Şansıma evime çok yakın bi yerde mağaza açmışlar dün gittim hemen. Olmadı başka bebek mağazalarında da vardır muhtemelen.
acimavi lalbg malesef istanbulun ucunda bir ilçede yaşıyorum😁 buradaki bebek mağazalarına bakacağım iş çıkışı, dediğiniz gibi belki e bebek ürünleri satan bir yer de vardır. En azından hangi model alacağım kafamda şekillendi, çok teşekkür ederim🌸
acimavi Kereminannesiii ayyy inşallah biz böyle bir sorun yaşamayız😬 2 kat pazen örtüden bol kesimli uyku tulumları da var, 1 tog, hiç örtünmemesinden iyidir sanırım :) aklınızda olsun, onunla terlemez belki😁
leynanin_pembemantosuu acimavi ben trendyoldan aldım aldığım ürünüde hatıyorum size aşık oldum valla çok kaliteli çok güzel https://ty.gl/boma4j05fw
Kereminannesiii acimavi evet içi müslin dışı pazen olanlardan önermişti instagramda bir sayfa. İlk uykuya geçişte su gibi oluyor pijamayla bile. Bir kere giydirdim uyku tulumu pişman oldum cesaret edemiyorum
acimavi Kereminannesiii anladım, benim kızım da emerek uykuya geçiyor ve başı çok terliyor, döndüğü zaman yattığı yerin ıslandığını farkediyorum her seferinde, uyku tulumu bu durumu daha da kötüleştirmez, bedenini de terletmez umarım :(
Doga_sever acimavi eger bebeginiz kucukse yani donmeye baslamadiysa torba tulumlar iyi. Ben kucukken onu kullandim cok da rahatti. Hareket etmeye baslayinca astronot aldim. Aslinda bende tulum kullaayo sevmiyorum ama asla uzerini kapatmiyor o yuzden mwcburen yone alicam
acimavi Doga_sever ben de torba tulumları begeniyorum hem ayakları da örtülü olur diye ama yaklaşık 15 aylık kızım dört dönüyor :) ben de astronot model bakacağım anlaşılan, çok teşekkür ederim :)