Taazzeeaannee üzülme kafaya takma diye yazdım. Ben hiç takmıyorum. Ben sadece anne sütü veriyorum, zayıf olsa doktor mama tavsiye ederdi, aksine çok güzel böyle devam diyor mesela. İçim rahat, bebeğim mutlu, gelişimi çok güzel. Daha ne olsun. Sen de böyle düşün. 😇🥰