Taazzeeaannee bana biri böyle diyecek onu dediğine pişman ederdim heralde müsade etmeyin sizde doktorum gelişiminin iyi olduğunu söylüyor tıp okuyandan iyi bilemez eş dost ???? Ayrıca şu kilo meselesi bence takılacak en son olay gerçekten neden takar insanlar anlamam 🙄 zayıf desinler sen biliyorsun zayıf olmadığını sonuç olarak benim kızım 6 aylık 5 buçuk kilo çok ta sağlıklı 🌸 o yüzden herseyin başı sağlık ,ilerde obezite olmasından iyidir sağlıklı olması ❤️