[silindi] kenankaan ahh ahh keşke beynim sussa farkındayım aslında da beynim susmuyor içimden diyorm donacak çocuk ayakları açık
drn5410 [silindi] bizimde oda 22 derece falan ayağına çorap giydirin bir şey olmaz, doğdu beri uyku tulumu ile yaşıyor 😅 uyku tulumu candır yorgana sarmış gibi düşünün her yerinde yorgan var oh mis daha ne 🤣
Nurish [silindi] bende aynı sizin gibiyim sürekli çocuk acaba üşür mü derdindeyim. Ama ayaklarını öyle açık bırakmayın üşür. En azından bir çorap giydirin. Şu uyku tulumlarını neden patikli yapmazlar anlamıyorum.
Yesillimon [silindi]😂 Kiz çocuğu kan ter içinde birakacan terlerse teri sogur hasta eder Allah korusun
[silindi] Yesillimon Allah korusun beynen kendime diyorm soğukdan hasta olur sıcacık olsun ahh ana olunca deliriyorm heralde
Yazannesi1 [silindi] kız Allah seni 🤣🤣🤣 yaşadığım ülkede -10 derecede 5 aylık bebeler sokakta uyuyo sen hala battaniye peşindesin 🤣
Yesillimon [silindi] Canim zaten uyku tulumunun amaci üstünü örtmemek ve bence yine de sen bilirsin ama içindeki uzun kolluyu çıkar sıfır kol citcitli giydir ayaklarını aklimdan çıkaramam diyorsan da ince bir çorap giydir gayet yeterli olur 2.5 tulum çok kalin bildiğin yorgan gibi zaten üşümez
zeytingozlusaremm [silindi] vücudu sıcaksa hiç dert etmeyin üşümüyordur özellikle batın bölgesi sıcaksa tamamdır kullandığınız tog yüksek zaten birde terlemesin yavrucak ayakları patikli değil sanırım onlar daha kullanışlı oluyor
[silindi] zeytingozlusaremm ya aslında patikli istemedim şimdide pişman oldum keşke ayaklarıda sıcak olsaydı
Yazannesi1 [silindi] valla 🤣🤣 annem kardeşimi eylülde doğurdu odada kapıların altına camlara hep havlu koyardı rüzgar girmesin diye 😬
[silindi] Yazannesi1 millete akıl veriyordum biraz rahat olun yok çocuk bu kadar sıkılmaz hiç kendi kendine evladın başkasına akıl vermeye benzemiyor 🤦🏼♀️
ftsdmrhn O çocuk bu kadar giydirmeye uyuyosa yine iyi. 21 derece ev soğuk değil ki. Benim oğlana giydirsem terden her yeri sirilsiklam olmjsti kesin. Ayrıca ortmeyin üstünü istemiyor srvmiyor işte bebeler.
Cookie [silindi] canım bende aynıyım ya uzun kollu zıbın üstüne pijama takımı üstüne 2.5 tog tulum ve hâlâ üşüdüğünü düşünüp battaniye örtüyorum 🤦🏻♀️
SedaMeyra [silindi] 2.5 tog baya iyi icine de uzUn giydirmissiniz. Benim kizim onda kan ter icinde kalmisti siz de gece kontrol edin terlemesin cocuk. Ustune de bir sy ortmenize gerek yok
[silindi] SedaMeyra haklısınız ama annesi o kadar çok sıcağı seviyor ki ve hiç ısınamayan biriyim çocuk sıcacık ama diyorm yok üşüyor kesin
Coyness2020 [silindi] çorapsız yaptırmayın bence. Ben uyku tulumu içine çoraplı pijama giydiriyorum rahat oluyor